Szellemi Csemegék

Kipróbáltuk: Ariel Extra Clean All-in-1 Pods®

2023. június 04. - Cetti

img_20230517_182056.jpgHa környezettudatosságról és mosásról van szó, sok féle alternatívát fel tudunk már sorakoztatni, gyakorlatilag mindenki találhat megfelelő, szimpatikus megoldásokat. Bár én évek óta már mosótojást, mosóparfümöt, és marhaepe szappant használok, nem bántam meg, hogy nyitottam a mosókapszulák felé.

 Az elmúlt pár hétben volt szerencsém kipróbálni az Ariel Extra Clean All-in-1 Pods® mosókapszulát a trnd jóvoltából. A kapszulával való mosásról korábban hallottam már pozitív és negatív tapasztalatokat is. Korábban többen kifogásolták a kapszulák oldódásának hatékonyságát, azonban most a gyártó többek között ennek a megoldására is koncentrált, nagy hangsúlyt fektetve a környezettudatosságra.

img_20230517_182036.jpg

Számomra mosáskor fontos, hogy ne csak tisztának látszódjanak a ruhák, hanem valóban azok is legyenek. Az Ariel Extra Clean All-in-1 Pods® kapszula egyik újítása a piros kis rekesz, amely extra folteltávolító hatással rendelkezik, ezen felül felfrissíti a mosott ruhákat, egyéb textíliákat. Bevallom, néha lusta vagyok marhaepe szappannal, vagy mosószapannal szórakozni, és nem egyszer halasztottam el mosást emiatt, így mostantól legalább erre is van egy B tervem.

Elég, ha csak beteszem a kapszulát a mosógépbe, majd utána bedobom a mosni kívánt textíliákat, és már indulhat is a mosás.

A legtöbb esetben alacsonyabb hőfokon mosok, részben azért, mert a mosható betéteim élettartamát megrövidítené a magas hőfokon való mosás. A Cool Clean technológiának köszönhetően ez sem okoz problémát, ugyanis a kapszulák alacsony hőfokon is maradéktalanul feloldódnak, így az alacsony hőfokú mosással energiát spórolhatunk meg. Többen is teszteltük, egy esetben maradt utána egy kis maradék, amikor túl volt tömve a mosógép. Ezt leszámítva, akár rövid programon is jól működik.

img_20230601_100519.jpg

Mivel a bőröm érzékeny az öblítőkre, illetve az öblítő köztudottan ellensége mindennek, aminek fő funkciója a nedvszívás - pl mosható betétek, menstruációs fehérneműk, törölközők -, így számomra az is fontos, hogy valamilyen módon azért nekem is jusson a mosott ruha illatának élményéből. Próbálkoztam már különböző olajok, mosóparfümök használatával kiváltani a "lassú gyilkos" öblítőt, ez viszont azt jelentette, hogy valamilyen plusz terméket kell vennem azért, hogy a frissen mosott textíliáknak jó illata legyen. Ezekkel a mosókapszulákkal azonban tényleg mindent megkapok egyben, ami a mosáshoz kell.

Mosószer választásakor mindig figyelek arra, hogy lehetőleg ne termeljünk felesleges szemetet, az ECOCLIC újrahasznosítható kartondoboz pedig remek megoldás.

img_20230527_121956.jpg

Az Ariel Extra Clean All-in-1 Pods® mosókapszulák hatékonyan tisztítanak, nem csak hétköznapi ruhákat, hanem törölközőket, mosható betéteket, mensibugyit, mosható arctisztító korongokat is könnyedén mostam vele. Bár bizonyos esetekben inkább biztosra mentem, és előkészítettem a ruhákat folttisztító szappannal, a legtöbb esetben elégedett voltam a mosás eredményével. 

Az Ariel Extra Clean All-in-1 Pods® kapszulával gyerekjáték a mosás, azonban gyermekektől mindig távol tartandó!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr6218138762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása