Szellemi Csemegék

2018 „legjei” book tag

Avagy egy kis könyves összegzés 2018-ból, és egy rövid tervezet 2019-re.

2019. január 10. - Cetti

legekbooktag.jpg

Sziasztok!

KockaCica meghívására én is kitöltöttem egy kihívást, amit picit módosítottam, mert a tavaly év végéről szólt, de mire elért hozzám, már átléptünk 2019-be. Íme:

 

1. A legjobb 2018-as olvasmányok:
• Christelle Dabos – Rejtélyes eltűnések a Holdvilágban
Jessica Townsend –  Nevermoor
Daniel Cole – Rongybaba
2. A legjobb folytatás, amit 2018-ban olvastál: Rejtélyes eltűnések a Holdvilágban
3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél: Charlie Higson – Felnőttek nélkül
4. A legjobban várt megjelenés 2019-ben: Még nincs, de bízom benne, hogy lesz pár meglepetés.
5. A legnagyobb csalódás: A. G. Howard – A rózsa vére. Nem is bírtam befejezni...
6. Legnagyobb meglepetés: Veda Sylver – Törékeny boldogság. Nem szoktam romantikust olvasni, de ezt nem tudtam letenni.
7. Kedvenc új szerző: Több is van, de ha csak egyet mondhatok, akkor: Jessica Townsend
8. Legújabb könyves szerelem: A Flavia de Luce rejtélyei sorozat (egyelőre a borítók miatt, még nem olvastam, remélem, hogy nem lesz csalódás)
9. Legújabb kedvenc karakter: Nemezis (A kárhozott)
10. Egy könyv, amin sírtál: emlékeim szerint nem volt, így idén duplán kell pótolnom.
11. Egy könyv, ami boldoggá tett: Doktor Proktor pukipora. Vagyis azon inkább jókat röhögtem.
12. Kedvenc filmes adaptáció, amit 2018-ban láttál: A barátságos óriás (mondjuk többet nem is láttam)
13. Kedvenc értékelés, amit 2018-ban írtál: Stephanie Garber első könyvéről, a Caravalról írt értékelésem a kedvencem, az a tavalyiak közül egyébként a harmadik legolvasottabb blogos könyvajánlóm, ezt már csak a röviden “Wunschpunsch”, valamint a Rongybaba előzte meg
14. 
A legszebb könyv, amit 2018-ban vásároltál: Ransom Riggs – A különlegesek regéi
15. Melyik könyveket szeretnéd 2019-ben elolvasni?: Rengeteg van, már közel 50-et összeszedtem. :D

 

Ha kedvet kaptál hozzá, töltsd ki te is! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr6214553654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása