Szellemi Csemegék

Summer Book Tag

2016. július 17. - Cetti

sbt.jpg

Elérkezett az a pillanat, hogy engem is meghívtak a Summer Book Tag-re, név szerint KockaCica gondolt rám a kitöltés során. Úgy gondoltam, itt az ideje, hogy én is kitöltsem, mert ilyet úgysem csináltam még, és én is kíváncsi leszek, mit hozok ki belőle. Na, lássuk!

covers_397388.jpg1. Mutass egy nyárias borítójú könyvet!

Már ezzel sikerült jól megfogni, mert nem szoktam évszakokra asszociálni, ha könyvről van szó, és így kicsit nehéz is volt dönteni. Végül Viven Holloway Vérvörös horizont című könyvére esett a választásom. Bár még nem olvastam el belőle mindkét novellát (az egyikhez már korábban volt szerencsém a Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek című antológiában), de a színvilága miatt nyárisanak érzem.

2.Válassz egy kitalált helyet, ami tökéletes célállomása lenne a nyári vakációdnak!

Nem is kellett gondolkodnom a válaszon. DELTORA! Deltora földjére utaznék szívesen, és nem éppen a pihenésé lenne a főszerep. Szeretném végigkísérni, Jázmin, Lief és Barda kalandjait, velük tartani a hosszú úton. A Deltora-küldetés a kedvenc fantasym, hiába nem pont az én korosztályomnak való, de imádom, és el tudnám magamat képzelni Deltorában! Azt hiszem, itt az ideje újra elolvasni a könyvsorozatot.

map_of_deltora500.jpg

covers_345568.jpg3. Éppen nyaralni mész, és a repülőn ülsz. Egy olyan regényt akarsz olvasni, ami egész úton kitart. Melyik regényt vinnéd magaddal?

Ha hosszú regény, akkor gondolkodás nélkül Stephen King mesterhez fordulok. Eddig még nem okozott csalódást, kedvencem tőle A halálsoron. Bár magamat ismerve nem bírnám ki, hogy csak egy könyvet vigyek magammal, valószínűleg bepakolnék egy fél könyvtárat, gondolva arra, hogy nem csak a repülőn jöhet rám az olvashatnék!

4. Nyári szomorúság gyötör. Melyik vidám könyv csalna mosolyt az arcodra?

Kurt Vonnegut egyik művét választanám, eddig még benne sem csalódtam, de nehéz lenne választanom, hogy melyiket olvassam, mert több is van a várólistámon. Nemrég fejeztem be a Bajnokok reggelije című könyvét, és pont egy borúsabb nyári napon vettem a kezembe, feldobta a hangulatomat.

vonnegut.jpg

523.jpg5. Éppen a tengerparton ülsz. Melyik kitalált karakter lenne a társad?

Hű, ez egy nagyon jó kérdés! Nagyon sok karaktert megkedveltem már könyvmoly létem során, így valószínűleg egy közös nyaralást szerveznék, és akkor kedvenc szereplőimmel elfoglalnánk a tengerpartot.

image_normal.jpg6. Egy fagyizás mellé kell egy fagyos, menő haver is. Melyik karakter lenne az ideális jelölt?

Nem egy ember vagy valamilyen fantázialény lenne a társam, hanem Alfimacsek! Aki olvastam már Simon Tamástól a Vérmacskát (legalább egy részt), tudja, hogy Alfi milyen macsek. Ha a valóságban tudna beszélni, biztosan elszórakoznék a stílusán, mert bár kicsit fagyos, kicsit bunkó, de közben szórakoztató is.

7. Oszd meg a nyári őrületet, és jelölj meg pár embert!

Őszinte leszek, túl sok bloggert nem ismerek. Akiket ismerek, őket pedig már kihívta más, kicsit későn is kezdtem neki a kitöltésnek, így nem jelölök meg senkit, de ha valaki úgy érzi, hogy szeretné kitölteni, ne hagyja ki!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr408892544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása