Szellemi Csemegék

Bleeding Bride - A téboly kertje

2016. július 15. - Cetti

covers_380184.jpgFülszöveg:
Sikolya szólított, a lelke csalogatott ide. A múltadnak ma vége.

Szeretnék halott lenni. A kertedben saját véremmel festeni. Elegem van. 
Az önsanyargatás sosem lesz megoldás. Menned kellene, míg megteheted. 
Kihez beszélsz leveledben, hová tűnsz, mikor feljön a nap? Istenem, nem teheted ezt velem, fedd fel magad! 
Miért kell mindent megnehezítened, mi oly könnyű lehetne? 
Ki kell zárnom mindent a lelkemből, de a soraid nélkül már nem vagyok önmagam. 
Kértem, hogy menekülj, helyette visszavágytál a pokol ölelésébe. 
Nem kereshetem tovább holmi mesékben a megoldást. Ebből már nem kaphatok választ. 
Nem sejtetted, hogy bár mögötted lépkedtem, mindig előtted jártam.

A homokszemek pörögnek. Indulnod kell, mert lassan késő lesz…

Kiadó: Underground
Oldalszám: 216
Megjelenés éve: 2015
Műfaj: Krimi, thriller

Értékelésem:
Már régóta vágytam arra, hogy beléphessek A téboly kertjébe, és megismerhessem történetét. Molyon már sokszor szembe jött velem a könyv, de sokáig nem tudtam, mikor olvashatom majd. Amikor végre a kezembe kerül, nem bírtam várni vele, még az aktuális olvasmányomat is félbeszakítottam. Nem bántam meg, mert egy izgalmas történetet olvashattam, amiben mindig ott bújkált valamilyen rejtély.

Nem gondoltam volna, hogy egy viszonylag rövid történet ennyire megfog majd, nehezen tudtam letenni, és azt vettem észre magamon, hogy már én is izgatottan várom SL leveleit, amelyek egyszerre gyönyörűek és hátborzongatóak. Bevallom, a cím alapján teljesen más jellegű történetre számítottam, és egy kicsit meg is lepődtem, hogy nem azt kaptam, amit vártam, de még így sem okozott csalódást!

A szép megfogalmazás mögé bújt a rettenet, és egy misztikus világban éreztem magam, egyszerre tűnt valósnak, és egy kicsit elvarázsoltnak is. Növelte az izgalmat az, hogy egy szerkesztőség is fontos szerepet kapott a történetben, így egy kicsit közelebb is éreztem magamhoz a történéseket, mert mindig is vonzott a szerkesztőség, az újságok világa.

Borító: Sejtelmes, sötét, egy kicsit véres. Pont, mint a történet. 5/5

Történet: Tetszik, hogy nem csak egy egyszerű cselekményre épül, hanem fontos szerepük van a leveleknek is. 5/5

Karakterek: Minden karakter más valamiben, és annyira ismerjük meg őket, amennyire a történet megkívánja. 4/5

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr938886284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása