Szellemi Csemegék

Teázós Book Tag

2018. november 07. - Cetti

teazos.jpg

Nézelődtem egy kicsit a futó book tag-ek között, és megakadt a szemem ezen a teás kihíváson. Mivel nagy teamániás vagyok, és szinte minden nap iszom valamilyen teát, így ezt nem hagyhattam ki!

Instant tea – A legrövidebb könyv, amit mostanában olvastál

Jo Nesbø legújabb könyve, a Bestiák, amelyek bár ne lennének volt a legrövidebb mostanában. A mindössze 56 oldalas könyvecskének már a címe is árulkodó, sok érdekességet rejt magában. Értékelésemet itt olvashatjátok el róla.

Zöld tea – Egy könyv zöld borítóval

Ransom Riggs könyve, A különlegesek regéi nem csak belül érdekes, hanem kívül is csodálatos. Kedvenc, többször olvasós darab.

Forró citromos tea mézzel – Egy könyv, ami átmelegíti a lelked

Christelle Dabos első könyve, A tél jegyesei. Hiába a fagyos cím, én imádtam!

Ötórai tea – Egy könyv, amit angolul vagy más idegen nyelven olvastál

Több könyvhöz is volt már szerencsém angol nyelven, ezek között nem egy olyan van, amit magyarul még nem is vettem a kezembe. Ezeknek egyike Lindsey Stirling önéletrajzi kötete, a The Only Pirate at the Party, ami magyarul nem is jelent meg.

Gyógytea – Egy könyv, amit kényszerből olvastál

Varró Dánieltől a Túl a Maszat-hegyen című könyv, bár nem mondanám kellemetlennek. Még általánosban a dráma csoporttal adtuk elő darab formájában, így akkor mindenképp el kellett olvasnom, de nem bántam meg.

Fekete tea – Egy olyan akciódús könyv, amin nem tudtál elaludni

Robert Galbraith Kakukkszó című könyve. Azt hiszem, ideje lenne újra elolvasni…

Kalinka szamovár – Egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé

Ronald Roogam könyvei. Komolyan, annyira ZS, hogy józanul bátor dolog elolvasni.

Ha kedvet kaptál hozzá, igyál meg egy teát, és töltsd ki te is!

A fenti kép eredeti forrása: pixabay

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr7314358983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása