Szellemi Csemegék

A változás jó... jó, de nem olyan könnyű!

Avagy új felületen a Szellemi Csemegék!

2016. április 01. - Cetti

Kedves olvasók!

Mint ahogyan azt láthatjátok, ezen az oldalon az első bejegyzésemet olvashatjátok, azonban régebbi olvasók már ismerhetik a Szellemi Csemegék magazin hotdog.hu-s vagy facebook-os oldalát. Hosszú szünet és sok gondolkodás után úgy döntöttem, hogy szeretett magazinomnak egy költöztetésre van szüksége. Az eddig megszokott oldal nyújtotta lehetőségeket keveslem - negatívumként éltem meg, hogy csak regisztrált tagok szólhatnak hozzá egy-egy bejegyzéshez, és sajnos a szerkesztői felületet sem kedvelem. A 2016-os év rengeteg változást hozott nekem, nem csak az írásban, de főként az írás szeretete ösztönzött arra, hogy egy számomra kellemesebb felületet keressek írásaim számára. Fontosnak tartom azt is, hogy könnyebben kommunikálhassak az olvasókkal, mert minen megjegyzés, vélemény számít!
Eleinte szokatlannak fog tűnni, hogy 342 cikket hagyok magam mögött, majdnem négy év anyagát, egy hosszú szakaszt az életemből, persze nem hagyom elveszni őket, az igazán jó írásaimat lementem és ezen az oldalon is elérhetőek lesznek!
A Szellemi Csemegék 2012. július 24-én indult, kisebb-nagyobb kihagyásokkal igyekeztem olyan írásokat hozni nektek, amelyek elnyerik tetszéseteket - voltak könyvértékelések, filmkritikák, kiveséztem pár lemezt, koncertbeszámolókban sem volt hiány. Időnként megosztottam veletek olyan saját írásokat is, amelyek reményeim szerint a későbbiekben könyv formájában is megjelennek. Ne aggódjatok, semmi nem veszett el, semmi nem múlt el, a Szellemi Csemegék folytatja régen megkezdett útját! Hamarosan jelentkezem első komolyabb könyvértékelésemmel, és koncertbeszámolók, lemezértékelések is lesznek bőven!
Még egy kis ideig kérem, hogy legyetek türelemmel! Aztán majd győzzétek olvasni a sok írást! :)

Cetti

3484744388_4f07308a52_z.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr758603046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása