Szellemi Csemegék

Termékteszt: NIVEA Hairmilk Shine sampon és kondicionáló

2019. május 20. - Cetti

cimkep.jpgMivel a hajamat tartom az egyik legkedveltebb „alkatrészemnek”, különös figyelmet szentelek a hajápolásnak. Hosszú időbe telt, mire találtam olyan sampont, ami minden igényemnek megfelel, és nem csak rövid távon hatásos, ettől függetlenül továbbra is szívesen próbálok ki bármilyen újdonságot. Éppen ezért éreztem magam szerencsésnek, amikor a NIVEA és a TRND közös projektjének keretében nekem is lehetőségem adódott kipróbálni az új NIVEA Harimilk Shine termékeket.

Bizonyára nem én vagyok az egyetlen, akinek fontos a haja egészsége, és mindig keresi az újabb, megfelelő hajápolási termékeket. Mivel a hajam hosszú, vékonyszálú, ráadásul napi szinten ki van téve a légszennyezésnek, sűrűn kell mossam, és elég könnyen sérül, veszít ragyogásából. Az évek során sok sampont, illetve balzsamot kipróbáltam már, különböző csodaszerekkel gyötörtem hajamat, mire megtaláltam azt a termékcsaládot, amelyet használva már nem aggódom a hajamért. Meg voltam elégedve az eredménnyel, de ettől függetlenül nem zárkóztam el attól sem, hogy más termékeket is kipróbáljak. Így kerültem kapcsolatba a NIVEA Hairmilk Shine samponnal és kondicionálóval, amely a tej, a selyemprotein és az Eucerit® felhasználásval varázsolja egészségesebbé és ragyogóbbá a hajat. A termékeket nem egyedül próbáltam ki, hanem pár barátomat, rokonomat is bevontam a tesztelésbe. Ezúton is köszönöm a lehetőséget a NIVEA, valamint a TRND magyar csapatának! 

Amikor megérkezett a kis csomagom, amely tartalmazott egy sampont és kondicionálót saját felhasználásra, illetve 1-1 tubussal promóciós célra, azaz arra, hogy a barátaimnak adjak belőle termékmintát, kíváncsi voltam, milyen hatással lesz a hajamra. Már az első nap kipróbáltam a sampont és a kondicionálót is, így máris le tudtam szűrni pár dolgot. 

niveapromo.jpg

Egy új termék forgalomba hozásakor fontos a design, hiszen nem mindegy, hogyan kerül ki a polcokra, milyen formában próbáljuk eladni azt. A NIVEA Hairmilk Shine sampon és kondicionáló flakonok halvány rózsaszínben tündökölnek, így egyértelműen utalnak rá, hogy elsősorban a női vásárlókat célozzák meg vele. A minta igyekszik megmutatni egyszerre az ápolást és a ragyogást, ezzel vonzza is a tekintetet, és egyértelmű utalást ad arra, mit is várhatunk a termékektől.

Az illata és az állaga kellemes a samponnak és a kondicionálónak is, ezekre nincsen panaszom. A samponra igazából semmi rosszat nem tudok mondani, nekem meghozta a kívánt hatást, már az első használat után puhább és fényesebb lett tőle a hajam, és az illata is kitartott száradás után. A kondicionálóval azonban nem voltam teljes mértékben megelédedve, ugyanis nekem elnehezítette a hajamat, és amikor a kondicionálóval zártam a hajmosást, akkor könnyebben is zsírosodott. Két használat után átálltam a sampon-kondicionáló-sampon sorrendre, így a kondicionáló és a sampon is kellő mértékben fejtette ki hatását, és a használat sem járt semmilyen kellemeltenséggel.

niveaminta.jpegAzóta persze már eltelt pár hét, és még mindig a tesztre kapott termékeket használom, a pozitív hatása pedig még látványosabb. Szerettem volna ezeket fotókon is prezentálni, ám amikor lehetőségem volt fotózni, akkor az időjárás rontotta az előnyös képre való esélyeimet, így amikor végre a szakadó esőt felváltotta a napsütés, csak egy-két gyors fotóra futotta, de azok legalább hellyel-közzel elfogadhatók lettek.

Szerencsére még a próbahetek elején sikerült kiosztanom a mintákat a barátaimnak, a külön erre a célra kapott kis utazóflakonokban. Összesen négy személy kapott mintát, illetve családon belül volt, aki a saját készletemet használta. Bár eredetileg 1-1 teljes tubus sampont és kondicionálót küldtek szétosztásra, az arányokat kissé rosszul számolták ki, vagy csak én vártam túl sokat az egésztől. Egy utazóflakonnyi (50ml) sampon hajhossztól és hajmosási szokásoktól függően 2-5 mosásra elegendő, így a szétosztott minták tényleg csak kipróbálásra voltak alkalmasak. Amivel nem is lenne különösebb probléma, de ha minden kiküldött utazóflakont teljesen feltöltve szét tudtam volna osztani, akkor mindenképp a saját felhasználásra szánt termékek jelentős részét is szétosztottam volna. Amiből az következik, hogy én is csak pár hajmosással tudtam volna tesztelni a terméket, és nem tudnék olyan nagy változásról beszámolni. No nem mintha bárkitől is sajnáltam volna a termékeket, de úgy gondolom, hogy az elosztási arány még nem a legmegfelelőbb. Ez persze magától a terméktől független, de más projektek esetén még talán hasznosítható kis infó.

Viszont térjünk is rá arra, mit mondanak mások a NIVEA Hairmilk Shine termékekről! Az eredmények, illetve a vélemények változók, mindenkinél más hatást ért el a sampon és a kondicionáló is.

  • Elsőnek nézzük meg, milyen hatást ért el könnyen zsírosodó, korpásodó fejbőr esetén:

A NIVEA Hairmilk Shine sampon és hajkondicionáló használata után frissnek éreztem a hajam. Olyannak láttam a tincseim, amilyenek általában közvetlenül hajmosás után szoktak lenni, így elégedett voltam, ezt mindenképpen pozitívumként tudnám kiemelni. Számomra kevésbé volt előnyös, hogy zsírosodásra/korpásodásra hajlamos fejbőröm van, a NIVEA Hairmilk Shine termékek alkalmazását követően ez nem csillapodott, néhány alkalommal fokozódott is. Fontosnak tartom azt is megjegyezni, hogy az egyik termékminta flakonja a használat során kilyukadt. - P. Krisztina

  • Egy rendszeres NIVEA-termék használó pedig így nyilatkozott:

A sampon és kondicionáló állaga felkeltette az érdeklődésem, nagyon selymes és csillogós mindkettő. Kíváncsian vártam, milyen különleges hatásuk lesz. A kondicionálónak nagyon erőteljes illata van, ami nekem személy szerint nem tetszett. A samponnál nem igazán vettem észre különös hatást. Van másfajta NIVEA samponom, ami szerintem ugyanezt tudja. A kondicionáló könnyen kifésülhetővé és selymessé tette a hajam. 3-4 alkalommal használtam a termékeket, ennyi idő alatt változást a hajszerkezetemen nem észleltem. Talán a termékek hatásának tekinthető, hogy ebben az időszakban lassabban zsírosodott a hajam. - T. Evelin

  • Persze nem csak maga a termék, hanem a tálalás is fontos:

Mindkét terméket 3-3 hajmosással használtam. A dizájn szép, kellemes. A termékek illata kifogástalan, mindkettő elnyerte a tetszésemet. A hajam jó illatú és selymes volt a sampon használata után, zsírosodást nem érzékeltem. A kondicionáló segített abban, hogy fényes legyen és könnyen kifésülhető. A többi termékhez képest, amit használok, nagy változást nem észleltem (lehet ehhez több idő kéne), talán egy kicsit fényesebb volt a hajam, mint általában és kevésbé hullott. - H. Krisztina

  • Vannak esetek, amikor a sampon nem igazán jön be, ellenben a kondicionáló csodát művel:

Mindkét termék illata fantasztikus, finom parfümös. Viszont nem voltam megelégedve teljes mértékben a samponnal. Valahogy zsírosabbá tette a hajamat, elnehezítette. Többször kellett hajat mosnom, mint általában. Ezzel szemben, ami a kondicionálót illeti, teljesen meggyőzött, selymes és fényes lett tőle a hajam, imádtam!- Sz. Fanni

  • Végezetül pedig a NIVEA Hairmilk Shine termékek hatása vastagszálú, festett hajon:

A hajam vastagszálú, ráadásul festem is, így speciális samponokat szoktam használni. A NIVEA Hairmilk Shine samponnal és kondicionálóval vegyes tapasztalataim vannak. A kondicionálótól túl sok vizet vesz fel a hajam, nehezebbé válik. Amúgy is nehezen szárad, de a kondicionálót használva még rosszabb volt a helyzet. Viszont amikor csak a samponnal mostam hajat, ezt nem tapasztaltam. A sampon illata kellemes, a hajam fényesebb és könnyebben fésülhetőbbé vált tőle, ellenben ha a NIVEA Hairmilk Shine termékeket használom, sűrűbben kell hajat mosnom. - L. Kármen

A NIVEA Hairmilk Shine sampon és kondicionáló nálam extrém esetben is jeles vizsgát tett. Bár nem szoktam a hajamat tartósan festeni (pedig mániám, hogy egyszer kék legyen a hajam!), pont a projekt ideje alatt kíváncsiságból kipróbáltam egy kimosható hajszínezőt. Úgy gondolom, hogy a használatuk nem igényel extra tapasztalatot, az utasításokat követve változtattam hajamat színessé – és fésülhetetlenné. Bár csak a hajam végét (kb. 15-20 centis részt) színeztem kékre, ez bőven elég kellemetlenséggel járt. A hajam tapintása borzalmas volt, úgy rázott tőle a hideg, mint amikor kellemetlen felületű szövetbe harap az ember (tudom, hogy gyerekként ti sem hagytátok ki!)... Ráadásul kifésülni se tudtam rendesen, és annak ellenére, hogy legalább dúsabbnak tűnt a hajam, ez a móka jelentős hajveszteséggel járt, jóval több hajszálamnak intettem búcsút, mint egy átlagos fésülködéskor. Azt meg már félve említem meg, hogy a fényesség is odaveszett, a kék színt meg még a kutya se vette észre, pedig rengeteg ismerőssel találkoztam... Szóval nem érte meg kipróbálni. Majd persze jött a hajmosás és a csoda, a NIVEA Hairmilk Shine sampon és kondicionáló már egy hajmosással megmentette a helyzetet, egyúttal a hajamat is! Az eset nagyjából a projekt közepén történt, de 1-2 hajmosással már tényleg olyan lett a hajam, mint a színezős akció előtt volt, így a gyors hatás vitathatatlan.

niveabeforeafter_1.jpg

Összesszégében nekem pozitív tapasztalataim vannak a NIVEA Hairmilk Shine termékekkel, rövid idő alatt képesek csodát művelni a hajammal. Még nem tudom, hogy hosszabb távon is fogom-e használni, ugyanis már van egy bevált termékcsaládom, ami tényleg minden tekintetben (bőrbarát, jó áron kapható, jó a hatása, állatkísérlet-mentes, és csomagolásmentes termékeket is árul) megfelel nekem. A termék kipróbálásának lehetőségéért viszont hálás vagyok, mert így eljutott hozzám két olyan hajápolási termék, amit nem biztos, hogy próba szinten leemeltem volna a polcról.

Ha szeretnéd mások véleményét is elolvasni a NIVEA Hairmilk Shine termékekről, a TRND projektblogján több olvasnivalót is találsz!

A bejegyzés trackback címe:

https://szellemicsemegek.blog.hu/api/trackback/id/tr9214838568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása